Studentflex is uit op duurzame verbindingen. Een uitzendbureau dat daadwerkelijk uitgaat van de kracht van de kandidaten. Een bureau dat op zoek gaat naar drijfveren, interesses en struikelblokken. Een bureau dat coacht, stimuleert, activeert. De lange termijn is alleen haalbaar als je oprecht in elkaar geïnteresseerd bent; in kandidaten, in opdrachtgevers. Daarom hebben ze ook geen eindeloze pagina’s met vacatures en presenteren ze geen lange lijst cv’s aan onze opdrachtgevers. Studentflex praat, onderzoekt, analyseert en bemiddeld. Dat is hoe zij zich onderscheiden.

“Studentflex sluit zich aan bij ADI omdat wij als arbeidsbemiddelaar direct invloed hebben op de werkvloer. We willen graag voor íeder jong talent een sparringpartner zijn. Echter merkten wij dat we voor bepaalde groepen nog moeilijk te bereiken en te benaderen waren. Om deze uitdaging goed aan te pakken, zijn wij kennis over diversiteit en inclusiviteit gaan inwinnen bij experts en zijn we een samenwerking aangegaan met ADI en JINC. Op deze manier verwachten wij ons doel te bereiken. Naast het bereiken van ieder jong talent, hopen we ook ons steentje bij te dragen aan diversiteit en inclusiviteit op de werkvloer door het belang ervan uit te dragen richting onze opdrachtgevers die op hun beurt weer direct invloed hebben op de werkvloer.”

Studentflex is out for lasting connections. An employment agency that actually starts from the candidates’ strengths. An agency that looks for motivations, interests and stumbling blocks. An agency that coaches, stimulates, activates. The long term is only achievable if you are genuinely interested in each other; in candidates, in clients. That’s why they don’t have endless pages of vacancies or present a long list of CVs to our clients. Studentflex talks, researches, analyses and mediates. That is how they distinguish themselves.

“Studentflex joins ADI because, as an employment intermediary, we have a direct impact on the workplace. We would like to be a sparring partner for ívery young talent. However, we noticed that we were still hard to reach and approach for certain groups. To properly address this challenge, we started to gather knowledge on diversity and inclusiveness from experts and entered into a partnership with ADI and JINC. In this way, we expect to achieve our goal. Besides reaching out to every young talent, we also hope to do our bit for diversity and inclusiveness in the workplace by conveying its importance to our clients who, in turn, directly influence the workplace.”

Back To Top