“Alles wat we bij Tellow ontwikkelen is gericht op de toekomst van zzp’ers, waarin een flexibele arbeidsmarkt centraal staat. Tegelijkertijd streven we zelf er intern ook naar een toekomstgericht bedrijf te zijn dat de diversiteit in de samenleving reflecteert. We willen een werkgever zijn waar plek is voor talent uit alle hoeken van de samenleving, waar culturele, gender en leeftijdsverschillen worden omarmd.Tellow sluit zich daarom graag aan bij ADI.”

Tellow is een geautomatiseerd boekhoudprogramma, opgericht in 2016 als venture van Rabobank, dat speciaal is ontworpen voor microbedrijven en zzp’ers. Het fintech-bedrijf is een one-stop-shop voor alle financiële zaken voor zelfstandig ondernemers, zodat zij zich zonder zorgen kunnen richten op ondernemen. Met behulp van de app kunnen gebruikers onder andere offertes en facturen maken en versturen en hun financiën bijhouden. Gebruikers kunnen daarnaast hun bonnetjes en facturen eenvoudig scannen. Elk kwartaal kunnen mensen via de app in één klik in de btw-aangifte indienen bij de Belastingdienst.

“Everything we develop at Tellow is focused on the future of self-employed people, in which a flexible labour market is central. At the same time, we ourselves also strive internally to be a future-oriented company that reflects the diversity in society. We want to be an employer where there is room for talent from all corners of society, where cultural, gender and age differences are embraced.Tellow is therefore happy to join ADI.” Tellow is an automated accounting programme, founded in 2016 as a venture of Rabobank, designed specifically for micro-businesses and self-employed people. The fintech company is a one-stop-shop for all financial matters for self-employed entrepreneurs, allowing them to focus on business without worries. Using the app, users can create and send quotes and invoices and track their finances, among other things. Users can also easily scan their receipts and invoices. Every quarter, people can use the app to submit their VAT returns to the tax authorities in one click.

Back To Top